Навчально-методична роботаXIV науково-методична конференція 2017р. «Сучасні інформаційні технології в післядипломному навчанні лікарів»
ДЗ "Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України" XIV науково-методична конференція 2017р. «Сучасні інформаційні технології в післядипломному навчанні лікарів» 30 червня 2017 р. Організатор конференції: ДЗ "Запорізька медична академія післядипломної освіти" Мови конференції: українська, англійська
Основні розділи конференції:
Робота конференції: З вступною промовою виступила проректор з науково-педагогічної, методичної та виховної роботи д.мед.н. професор Дмитрієва Світлана Миколаївна (огляд матеріалів). Сучасні інформаційні технології активно використовуються науковцями кафедр ДЗ «ЗМАПО МОЗ України» з метою оптимізації навчального процесу, створення сприятливих умов для отримання лікарями клінічних знань та навичок, впровадження їх в практику охорони здоров’я.
В своїх доповідях науковці ділилися власним досвідом з актуальних питань організації навчання, використанням нових науково-педагогічних прийомів та інструментів, висвітлювали проблеми та результати, отримані в ході науково-педагогічних експериментів. Так, в доповіді зав. кафедри інфекційних хвороб, дмед.н. доцент Живиця Дмитро Георгійович наголосив на труднощах, які виникають при організації очно-заочного навчання на кафедрі, а саме, при використанні освітнього середовища Moodlle: питаннях педагогічного навантаження викладачів, відсутності технічної підтримки, кваліфікованих фахівців (модераторів), доцільності проведення очно-заочних циклів в асинхронному режимі.
Про сучасні підходи до навчання і виховання лікарів-педіатрів та лікарів ЗПСМ доповів доцент кафедри педіатрії та неонатології з курсом амбулаторної педіатрії, к.мед.н. доцент Самохін Ігор Володимирович. Особливу увагу він приділив використанню особисто-орієнтовного та інтегрованого принципів навчання та виховання під час встановлення діалогічного типу відносин між лікарем-інтерном і викладачем (доповідь). Доцент кафедри фтизіатрії і пульмонології, к.мед.н. доцент Гусарова Аліна Юріївна доповіла про застосування сучасних методів навчання на кафедрі фтизіатрії і пульмонології під час занять з лікарями інших спеціальностей (доповідь). Про використання ігрових технологій при підготовці лікарів - інтернів на кафедрі акушерства та гінекології доповів доцент кафедри акушерства та гінекології, к.мед.н. доцент Потебня Вадим Юрійович (доповідь). Доповідач доцент кафедри хірургії та малоінвазивних технологій, к.мед.н. доцент Живиця Сергій Георгійович в своїй доповіді «ЕЛЕКТРОННІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ» звернув увагу присутніх на підвищенні вимог до викладачів, про необхідність прагнення до саморозвитку, до постійного професійного самовдосконалення (доповідь). Про досвід з використання методики «одного слайда» в навчанні лікарів-офтальмологів повідомила доцент кафедри очних хвороб, к.мед.н. доцент Ісакова Оксана Анатоліївна. Застосування даної методики в сукупності з іншими методами навчання і контролю дає ефективні, якісні знання (доповідь). Професійного самовдосконалення (доповідь). З доповіддю «ЩОДО РОЗРОБКИ ЦИКЛІВ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ» виступила старший викладач кафедри соціальної медицини, організації і управління охороною здоров’я та медико-соціальної експертизи, к.мед.н. Бібик Інесса Геннадіївна. На кафедрі соціальної медицини, організації і управління охороною здоров’я та МСЕК розроблено та вдало впроваджено цикли тематичного удосконалення за дистанційними методиками, із застосуванням оболонки Moodle - «Фінансово-правові аспекти менеджменту в охороні здоров'я» та «Інноваційні технології системи контролю якості, та психології управління» (доповідь). У науково-методичній конференції взяли участь колеги Запорізького національного технічного університету. Старший викладач кафедри управління фізичною культурою та спортом Порада Оксана Володимірівна у своїй доповіді «ДІЛОВА ГРА, ЯК ЗАСІБ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ВНЗ» наголосила на необхідності використання діалогового навчання. В процесі діалогового навчання слухачі не тільки критично мислять, вирішують складні проблеми на основі аналізу обставин і відповідної інформації, але й зважують альтернативні думки, приймають продумані рішення, беруть участь в дискусіях тощо (доповідь).
За результатами роботи XIV науково-методичної конференції 2017р. «Сучасні інформаційні технології в післядипломному навчанні лікарів» опубліковано збірник наукових матеріалів.
|