Навчально-методична роботаВиїзний постійно діючий семінар завучів
У роботі семінару взяли участь завучі кафедр академії, декани та члени навчально-методичної комісії.
Кафедра нервових хвороб, на базі якої проводився семінар, на сьогоднішній день являє собою колектив однодумців, очолюваний завідувачем кафедри, доктором медичних наук, професором Бучакчийською Наталією Михайлівною, об'єднаний спільними науковими та медичними інтересами.
На базі кафедри нервових хвороб функціонують Школа мануальної терапії, Обласний Центр профілактики та лікування інсультів, Обласний Центр діагностики та лікування хвороб Паркінсона, Обласний Центр діагностики та лікування розсіяного склерозу. Впровадження наукових розробок кафедри в цих напрямках знайшло своє відображення в отриманих патентах і статтях.
Керівник семінару проректор з науково-педагогічної методичної та виховної роботи професор Дмитрієва Світлана Миколаївна висвітлила поточні питання щодо організації навчального процесу та роботи завучів, зокрема, зауваження і пропозиції за результатами прийому річних звітів.
Завідуюча навчально-методичним кабінетом Грицун Тетяна Олександрівна в своїй доповіді наголосила про необхідність впровадження електронного документообігу в роботу сучасного викладача, можливості використання сервісів Google як інструменту побудови інформаційно-освітнього середовища академії (доповідь).
В рамках «Круглого столу», який вела д.мед.н. професор Дмитрієва С.М. обговорювались питання щодо проблем розрахунку педнавантаження за вимогами чинного Закону України «Про вищу освіту».
В ході активних дискусій викладачі висловлювали свої пропозиції з питань методичної роботи стосовно раціонального планування занять на суміжних кафедрах, роботи із сімейними лікарями щодо створення єдиної інформаційної бази, проведення короткотривалих циклів, впровадження елементів контактно-дистанційного навчання.
Свої зауваження та пропозиції щодо роботи виїзних постійно діючих семінарів завучі висловили в електронній анкеті. На думку респондентів, відвідування таких семінарів оптимізує навчально-методичну роботу, допомагає прийняти рішення та є цікавими для обміну досвідом педагогічної роботи.
|